miercuri, 9 septembrie 2009

The Muslim Sisters Association - Romania

2 comentarii:

Unknown spunea...

Bun gasit, dragii mei. Ma aflu aici, si scriu aceste randuri, deoarece, cred, cu tarie ca religia musulmana, este calea spre adevarul absolut care este ALLAH. Va rog sa fiti intelegarori cu mine daca , mai comit ceva greseli,in exprimarea mea legata de religia musulmana, dar , am nevoie sa ma indrumati, si sa ma ghidati in dorinta mea de a deveni musulman. Sunt convinsa ca aceasta decizie a mea va face "revolutie "in familia mea! Acum , dupa lecturarea cartii sfinte Qur'an,stiu sigur ca acesta este si va fi drumul meu corect in viata.Intrebarea mea, este: cum pot deveni, practic, un musulman adevarat?Stiu teoretic toate etapele, dar, cum traiesc in Romania, Bucuresti, stiu ca nu totul este asa de usor pe cat pare. Sunteti amabili(e)sa imi raspundeti? si sa fiti martorii mei invizibili la convertirea mea ca sora a voastra.Pacea fie cu voi , dragii mei.Cu mult drag, VIO.

Unknown spunea...

Assalamu alaikum!

Te asteptam cu drag, in fiecare zi, pana la sfarsitul Ramadanului, incepand cu ora 18 la sediul nostru, in Sos. Colentina nr 373, vis-a-vis de depoul Colentina. Acolo vei putea primi si mai multe informatii despre islam. Dupa Ramadan, noi vom avea un alt program, pe care, daca doresti o sa ti-l comunicam.